16
apr.
10

tsau

teine postitus siis. ma jätan selle tutvustamisevärgi vahele ja hakkan kohe oma rida ajama.

täna guugeldasin millegipärast pulmakleite(muidugi ka enda lemmikuid(18.-19. sajand)) ja ma leidsin palju huvitavat. Neid päris vanaaegseid ei olnud leida, niiet peab leppima tänapäevajavanaajaseguga. ma lisan siia parimad kleidid ning kommenteerin natuke. Disainer on loomulikult St. Pucci.

siin on nii halb pilte üles laadida, ma sain aint kaks tükki üles pandud. Igatahes ma lian siia lingi, kus saab neid kleite vaadata : http://thedesignerweddingdresses.com/archives/st-pucchi

Esimese kleidi puhul mulle meeldib eriti see tikand kõhul, kuid see nikerdus seal all pool ei ole väga hea. Mõlemad tõmbavad üksteiselt tähelepanu eemale ja see on halb. Mina eelistaks tikandit kõhupeal ja seal allpool jätaks ainult mõned detailid ja kroogiks kõik ühele poole kokku. Kui midagi mu jutust on aru saada, siis on hästi. mulle meeldib ka loori alumine osa, selline õrn vana kreeka muster(oliivilehed vms). ma pean ikkagi ära mainima, et sellisega ju tegelikult pulma ei läheks, valge kleit pulmas on süütuse ja puhtuse märgiks. sellise kleidiga jätad mulje, nagu mood oleks su süütuse juba võtnud.

Teisesl kleidil meeldib mulle kleidi alumine osa. Väga mõnusalt on tehtud ka tikand. Ka loor on vapustav, midagi hoopis teistmoodi, kuid väga ilus. Ainuke asi, mis mulle ei meeldi on need augud, jätab mulje, nagu söetükid oleksid kleitti lennanud.

Kõige ilusamaid kleite mul ikkagi ei lastud siia panna, maiteamiks, ma vist lihtsalt sakin kõiges, mis puudutab arvutit. Igatahes, see oli mu esimene postitus ja nüüd on ehk aimu, mida ma plaanin siia tegema hakata, niiet nautige moodi! tsau.

xoxo h3ku

0 Responses to “tsau”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

aprill 2010
E T K N R L P
    mai »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

