17
apr.
10

tsau

mõtlesin, et räägiks natuke disaineritest ja nende loomingutest. Ma arvan, et ma toon välja mõned oma lemmikud, lisan 1-2 pilti ja räägin, mis mulle nende juures meeldib.

Chloe.

Chloel on übernaiselikud riided, kuid pisikeste natuke napakate detailidega. Just see mulle meeldibki! üldiselt mulle tundub, et nad eelistavad pikke kleite ja seelikuid jakkidega. pükse eelistavad nad kõrge pihaga tihti on sinna lisatud ka mingisugune vöö. värvidest on nende lemmikud sümpaatsed ja tagasihoidlikud.

Vivienne Westwood

Vivienne Westwood teeb väga suure kiiksuga riideid jm. Tema riided on tõelised skulptuurid, ma pole kindel, kas nende kohta üldse riided saabki öelda. Igatahes, kõik need kiiksud ja värvid ja mustrid on pandud kokku nii, et tulemus on fantastiline. (PS! ma armastan Vivienne’i soengut)

Yohij Yamamoto

pole kahtlustki, et Yamamoto lemmikvärviks on must. väga palju kasutab ta musta näiteks valgega segatult. kuid kõik need mustad elemendid ja detailid on kokku pandud nii, et nad on selgelt eristatavad ja see loob selle WOW efekti. Väga-väga mulle meeldivad Yamamoto riided, sest ka minu üks lemmikvärve on must.

Christian Dior

Dior meeldib mulle sellepärast, et ta katsetab erinevate asjadega. Ta küll püüab naiselikku joont hoida, kuid toob sinna ka meeste moest näpatud elemente sisse. tema kollektsioon iseloomustab pariisi kõrgseltskonna naiste stiili. Tal ei ole kindlaid värve ja kollektsioonid on pidevas arenemises. Christian Dior on väga leidlik ja see on tippdisaineri üks parimaid omadusi.

0 Responses to “tsau”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

aprill 2010
E T K N R L P
    mai »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

