17
apr.
10

tsau

see on mul täna vist juba kolmas postitus, aga ma ei saa midagi teha, ma olen haige ja mul on megaigav ! mul oli mõte, et äkki räägiks natuke oma ühest suurimast iidolist – Dita von Tees’ist. ja lisan mõned pildid ka.

Dita von Tees’i stiil on minumeelest uskumatult ilus. Arvestades seda, et ta oli kunagi blond surfitüdruk(ok, ta tglt ei surfanud, vist.) on ta stiil teinud läbi extreemse muutuse. Ta on maailma kõige naiselikum naine. Ma pean ka seda mainima, et tema pulmakleit oli WOW! päriselt ka! igatahes mulle meeldib, et tal on hele nahk ja tema juuksed on süsimustad, see annab hea kontrasti. mind ei häri ka see fakt et ta tegeleb striptiisiga, kõigil on mingi oma kiiks. kuid fakt, et ma ei ole teda kunagi näinud kandmas teksapükse või plätusid on suur asi. tema kleidid ei ole nagu tavlised kleidid. kõik on vintage 50′-60′ on vist tema märksõna. ma olen ka ise selle perioodi moe suur austaja. (guugeldage näiteks: audrey hepburn, veronica lake, sophia loren, coco chanel. vapustav, lihtsalt vapustav) kui jutt juba vintage’le läks, siis mainin ka ära, et vintage kleidid on super! igakord, kui ma maal vanaema juures käin, avastan ennast vanaema kapist, kus on tema noorusaja riided. igatahes, ma lian mõned pildid Dita von Tees’ist ja vintage kleitidest.

xoxo h3ku

0 Responses to “tsau”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

aprill 2010
E T K N R L P
    mai »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

