18
apr.
10

tsau

muide, ma vaatason praegu F-tv’d ja eesti modell Karmen Pedaru oli First face Countdown’is seistmendal kohal. Tubli! tundub üldse, et Eesti modellidel läheb hästi.

Igatahes, olete kuulnud Karl Lagerfeld’ist? tema firmamägiks on mustad tumedad päikeseprillid, must ülkond valgete lisanditega, nahkindad ja ta hoiab tihti oma hõlmast kinni.

Igatahes, mõtlesin, et võiks tema loomingust kirjutada. mai tea, aga mulle tundub, et mehed teevad paremat loomingut just naiselikkuse kohapeal ja naised teevad paremat loomingut just veidruste kohapealt.  Lagerfeld’i looming on väga naiselik ja pehme, võrreldes tema enda välimusega. muidugi on ka tema riietel väike veider detail, kuid see jääb silma alles pikaajalisemal jälgimisel. ma tunnistan ausat, et tema loomingut kannaks ma isegi linnatänaval. talle meeldib väga musta värvi kasutada. ja peaaegu iga riietus koosneb mingist seelikust või seeliku moodi asjast. ta ei karda ka värve kasutada ja et vältida liigset kirevust paneb ta asjade juurde mingi musta vöö või mustad kingad või midagi, et komplekti maha rahustada. Kui rääkida Karl lagerfeld’ist, siis pole ta väga tuntud, ma mõtlen tavalistele inimestele, suured moejälgijad teavad teda väga hästi. mulle isiklikult meeldib väga Karl Lagerfeld, sest esiteks on ta väga ompärane, teiseks, tema loomingus pole mingeid kindlaid piire, kuhumaani ta kollekstsiooni teeb jm(va. must värv, mida ta kasutab paaegu iga komplekti juures) ja kolmandaks, tal on lihtsalt nii naiselikult naiselikud riided,et mulle meeldib

 okei, ma lisan paar pilti ka.

xoxo h3ku

0 Responses to “tsau”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

aprill 2010
E T K N R L P
    mai »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

